A.
遇見蝸牛的機率比遇見飛機的機率大很多
可不可以條件換拯救蝸牛來抵吃飛機的願望
 
如果可以
我想快快許願
 
許一個大家都能見面
許一個自由的生活
許一個出去流浪
 
也許,太遙遠我懂:)
 
priceless = invaluable
 
B.
睡不著的午休想著:我們這一團很奇怪
 
invisible
 
一次又一次
一起又分開 分開又一起
會不會等到開學後好多?
 
那原因
 
在多數的日子,我們都不夠懂事
 
C.
其實安靜也是一種幸福
 
不知道從哪時候開始
是在我的你的大家的國中時代開始
還是在我的你的大家的介壽樓開始
我不安靜了
 
D.
落差會很大
失望會很大
 
E.
學會放手騎卡打車=)
 
F.
我覺得我老是少了一根筋
也因此
我不覺得他生氣
也因此
他生氣了我不知道
 
也因此
就這樣
 
也因此
我們悄悄走過
 
G.
噢,原來你髮型變了顏色也變了
 
H.
好久不見
 
陳奕迅:)

I.
颱風假
 
*
John Legend--Ordinary People

Girl im in love with you
This ain't the honeymoon
Past the infatuation phase
Right in the thick of love
At times we get sick of love
It seems like we argue everyday

I know i misbehaved
And you made your mistakes
And we both still got room left to grow
And though love sometimes hurts
I still put you first
And we'll make this thing work
But I think we should take it slow

We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow

This ain't a movie no
No fairy tale conclusion ya'll
It gets more confusing everyday
Sometimes it's heaven sent
Then we head back to hell again
We kiss and we make up on the way

I hang up you call
We rise and we fall
And we feel like just walking away
As our love advances
We take second chances
Though it's not a fantasy
I Still want you to stay

We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow

Take it slow
Maybe we'll live and learn
Maybe we'll crash and burn
Maybe you'll stay, maybe you'll leave,
maybe you'll return
Maybe another fight
Maybe we won't survive
But maybe we'll grow
We never know
baby youuuu and I

We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow
(Heyyy)
We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow
 
 
 ---

舊文重提Haha...

沒什麼只是那個當下很落寞
找個誰怕打擾誰
嘿就靜靜的

嘿不要理我我怕我會哭得一蹋糊塗
像個小孩
像攝影師 和圖片人物隔絕
像人妻 唔人妻請妳千萬要過得好 熬過這個冷


一直以來就是這樣的啊
嘿 只要你仔細想想...

即使一個人也要很努力地衝很努力地成為那個你喜歡的自己
現在一切都太尖銳化太外在化了
沒有誰非得要處處容忍你  曾咚個
it's time to change ...

嘿瘋花團(笨金魚還游著嗎?瘋花還轉著大風車嗎?芭樂呢?猩猩呢?惡魔呢?)嘿慢慢團
嘿我們
嘿小世界

嘿請你不管如何都要自己尋找快樂
即使一個人也無妨
請妳堅強


我不是一定要你回來,只是當又把回憶翻開,除了你之外的­ 空白,還有誰能來教我愛。
 
好催淚.
miss.
揮之不去.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
認了吧*
arrow
arrow
    全站熱搜

    曾咚個 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()